onsdag 28 mars 2012

Något gammalt men ändå något nytt...


                                                        Ser ni vad det är??

Fick en fråga för några veckor sedan om jag ville ha ett gammalt bord... Frågan kom från min svärmor som höll på att städa ur sin mammas hem. Efter att ha sett det på bild så tackade jag  ja. Nu i helgen så var just svärisarna hos oss på besök och de var de så snälla att de tog med sig bordet.
Tack så mycket!
Nu pryder det sin plats i köket under tallrikshyllan och det blev faktiskt så bra som jag hade föreställt mig...
                  (Ser dock på bilden att en liten herre knuffat bordet lite för långt åt höger...)

Just nu pryds bordet att min fina träask med silverbesticken och mitt koppställ från Ib Laursen,  men jag fyndade ett jättefint kakfat hos vår lokala blomsterbutik häromdagen så jag kanske fixar om lite...

Mitt älskade gamla fönster gjorde sig inte helt nu när det nya bordet kom på plats så nu måste jag hitta en ny plats till det... Men det ger sig nog...

Ikväll måste jag akut till tandläkaren. Bet av en bit av en tand i måndags kväll... Usch, blir nog en dyr historia =(

Imorgon blir det bilder från ett kalas. Lilla M fyller 1 år imorgon. Mammas lilla snutta är ingen bebis längre...

Inga kommentarer: