onsdag 14 mars 2012

Kuddar


                                    Fyndade nya kuddar till sovrummet häromdagen.

Vi har sjukstuga här hemma. Där av de få blogginslagen. Hoppas ni har överseende med det. Mannen är i Åre på nöjesresa och jag fick den otacksamma uppgiften att ta hand om sjuka barn, men så är det ibland. 


 Hittade dessa fina kuddar på ett varuhus jag aldrig besöker i vanliga fall. Men så var vi ändå i krokarna så jag kilade in snabbt och kom ut med två finfina kuddar för inga pengar alls...

 Tycker de var jättefina med sitt väldigt subtila blommönster och den söta spetsen som detalj.


Harmonierar fint gör de ihop med sänggaveln också...


2 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Såå söta, de skulle passa fint i vår soffa:-)
Vilket varuhus var du inne på?
Såg att du gjorde reklam för Leila, jag lade till henne i min högerkant, hon är så mysig:-)
Kram Susanne

En pointe sa...

Hej Susanne!
Tro det eller ej men jag hittade de på Ö o B!!
De hade en hel del kuddar men dessa fastnade jag för.
Hoppas du har turen att hitta de du med.
Kram Anna