tisdag 14 februari 2012

Hej mitt vinterland....


Det har snöat hos oss i natt. Började falla ett tunt lager igår eftermiddag/kväll men i natt snöade det ordentligt och vi vaknade upp till ett underbart vackert vinterlandskap imorse...
Kul för alla barn som har sportlov denna veckan!

Idag är det också alla hjärtans dag!! Jag tycker iofs att man behöver inte en dag för att visa sin kärlek extra mycket- det kan man göra vilken dag som helst MEN som den obotlige romantikern som jag är så kommer dagen firas även här hemma...
Jag kommer fira med min man som jag älskar över allt annat...


R, du gör mitt liv fullkomligt! Ända sedan vi träffades och lärde känna varandra så har jag känt i mitt hjärta att du är min själsfrände! 
Du är den som får mig att hela tiden växa som människa.
Nu snart 7 år senare så har vi en stor familj tillsammans; tre underbara barn och delar många fantastiska minnen...

Födelsedagslunch på Feskekörka

Middag på Kreta

Dagsutflykt m scooter på Kreta
 
Våra fantastiska barn
Jag älskar dig min darling!!!


Till alla er läsare; jag önskar er en underbar Alla Hjärtans Dag!!!




Inga kommentarer: