tisdag 24 januari 2012

Kreativiteten flödar...

Hallå bloggisar!!
Nu var det några dagar sedan. Såg att jag inte bloggat sedan i fredags och det har sina förklaringar. En normal helg brukar jag( om andan faller på) hinna med ett blogg inlägg åtminstone men denna helgen var helt galen.... 
För att sammanfatta den kort bestod den av mängder med snö, besök med lilla M på barnakuten halva lördagnatten och en söndag utan ork. Som om inte det räckte så trodde både jag och min man att jag skulle förblöda då skorpan efter min operation släppte och det bara rann blod... Så vidrigt! Men här är jag så allt gick bra till slut, även med lilla M...

Men förutom helgens spektakel så har jag även hunnit med lite här hemma. Jag har bla målat färdigt spegelfönstret men även mitt planteringsbord, som fått flytta in i väntan på värmen. Båda två står nu i hallen på mellan plan och spegeln ska hängas upp så fort jag hämtat hem bröderna bus från skola och dagis...


Bättre bild kommer snart, lovar!!

Jag har även tillverkat en egen sänggavel till vårt sovrum... Insåg att ekonomin inte kommer hålla för både en sänggavel till oss och en ny säng till lille V så det blev till att bli kreativ igen och här är resultatet. Jag blev grymt nöjd!! 
Nu ska jag bara "shabba" till vår gamla hallspegel som ska få flytta upp till vårt sovrum till en plats ovanför sängen.




Gillar tyget jättemycket och det passade väldigt bra ihop med våra lampor....

Nu blir det att hämta bröderna bus. Vi hörs!!

1 kommentar:

Nina sa...

Det ser jättefint ut! Längtar efter att komma upp och få se det "live" snart! ;) Kram!