måndag 12 december 2011

Efterdyningar

Ingenting blev som det skulle vara efter inbrottet sent i lördags eftermiddag. Poliserna kom hit runt 19-tiden och eftersom vi inte fick röra något för ev bevis insamling så kunde ingen av barnen gå och lägga sig i normal tid.

Så för att försöka samla ihop oss som familj och för att visa för barnen att vi kommer ta oss ur det här, lite starkare, så tog jag och min man beslutet att klä granen med barnen, sent i lördags kväll...
Så här är den, vår "lilla" gran;




 Jag älskar glaskulor som ser ut som de gjorde förr i tiden. Rikligt dekorerade.....


                                                       
                                                         Candy canes är ett givet inslag


 Och så några kulor målade med Dannebrogen- den danska flaggan, för att hylla både mitt och min mans danska arv.....


1 kommentar:

Nina sa...

Jättefint, gumman! Rings snart! Kram!