måndag 19 december 2011

Årets pepparkakshus och julklappar på plats

Ägnade söndags förmiddagen åt att göra ett pepparkakshus tillsammans med lille V. Var inte helt lätt att sätta ihop huset, hålla koll på sockret så det inte brände samt hålla koll på lille V så han inte brände sig på den heta grytan......
Till slut så gick det iaf även om huset sprack på två ställen och behövde lagas på en gång.. Vadå shabby eller?? *blink* *blink*


Den "fula" tomten har jag ingen aning om varifrån den kommer men ungarna älskar den så den får vara kvar ett tag till...

Söndag kvällen ägnade jag åt att ta hand om mig själv för en gång skull... Det blev hårinpackning och ansiktsmask. Så skönt!! Var evigheter sedan känns det som...

När barnen hade somnat åkte julklapparna fram och jag slog in paket till sent in på kvällen... Hade glömt bort att det var sååå mycket julklappar....
Blev dock inte klar så ikväll fortsätter julklappsinslagningen.... 


Fler julklappar blir det dock då alla inte kommit från mina föräldrar och sen tillkommer farmor och farfars....
Blir nog en bra jul för de små ....

Inga kommentarer: