måndag 7 november 2011

Smygpyntande och ett av loppisfynden

Sitter här och redigerar foton till Michael Bublés nya julskiva. Sååå bra!! Rekommenderas varmt! Hans röst är underbar och skivan innehåller både gamla och nya jullåtar. Kommer gå varm i vårt hem nu fram till jul...

Plockade en massa lingonris i Småland som jag slängde ihop till en krans igår kväll när kidsen somnat. Blev riktigt bra faktiskt.  Så utsmyckad med lite fina band så fick den pryda spegeln i vardagsrummet.





Var ju på loppis igår också. Köpte en gammal tvättbräda som var i fantastiskt fint skick samt ett litet fat i nysilver. Fatet hamnade genast i tallrikshyllan bredvid 2 gamla glasburkar som jag fick av min svärmor.



Nu ska jag fortsätta att "leka" med mannens nya kamera i brist på en egen... Men min födelsedag närmar sig med stormsteg, så jag håller alla tummar och tår att jag snart har min egen systemkamera....

À bientôt mes amies!!


Inga kommentarer: