onsdag 30 november 2011

Forever is only the beginning....

Vilket Twilight fan jag är som helt har glömt bort att berätta om filmen Breaking Dawn....
Ooops!!!
Jag och min älskade vän hade ju tjejkväll den 18/11 då vi var ute och åt på Hard Rock ( deras hamburgare är soooo great) och avslutade kvällen i en bio fåtölj framför del 1 av Breaking Dawn...
Det var såååå mysigt och få komma iväg och bara umgås och INTE prata barn... Utan bara prata om livet i övrigt och om oss själva..
För någonstans där inne så är vi ju fortfarande A & N. Två coola brudar som lärde känna varandra för 11 år sedan på Karlstad Universitet...
( Jag älskar dig gumman, du är den bästa vännen man kan få! ) 



Vad tyckte jag då om filmen??
Den var bra men lite besviken blev jag.( Vad hände med alla heta scener som boken innehåller??? )
Och boken är betydligt bättre ( vilket brukar vara fallet)
Men den var helt klart sevärd och jag kommer se den hemma ett antal gånger...
Den blir dock inte min favorit, för överst på listan ligger fortfarande den första filmen.

Men vill ni se den ska ni absolut gå och göra det för Edward är såå mycket snyggare i denna filmen än i den förra...( Och ögongodis är ju aldrig fel, eller hur??)



1 kommentar:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej tjejen!
Jag kommer inte från Dalarna. Det är min mamma som flyttat dit på äldre dar till Bispberg, Säter.
Själv bor jag i stockholm.

Önskar dig en fin kväll!
Kram Mia