tisdag 13 september 2011

WOW!!!!



 Jag kan knappt fatta det! Jag har haft den stora turen att bli förärad en AWARD!!!
Trodde det bara hände alla superbloggare och hade inte alls förväntat mig det som relativt nybliven bloggare.
Det är kära Erika med bloggen Skimmelgården som har gett mig den med motiveringen ; 
 
http://lmommy-dearest.blogspot.com/
Anna aka Mrs K min goa härliga vän men en super mysig blogg. 
Anna som jag hittat genom bloggens värld och bor i samma område som mig.
 
TACK så hemskt mycket!!

Nu ska jag då svara på lite frågor som kommer med detta och sen ska jag också dela ut några awards till andra bloggare. Egentligen 20 st men riktigt så många blir det inte. Jag nöjer mig med 5.

1. Varför började du att blogga?
Oj! Jag har alltid skrivit dagbok i många år. De senaste åren har det inte blivit av pga jag inte haft tid el ork att skriva varje dag och då kändes det meningslöst.  Men bloggen blev ett sätt att ändå kunna sammanfatta dagen men också kunna förmedla mina stora intressen till andra med hopp om att kunna inspirera så som jag blir inspirerad av alla dessa fantastiska bloggare vars bloggar jag följer. Sen vill jag även visa att man som 3-barns mamma faktiskt också har tid till egna intressen vid sidan om sin familj.
 
2.Vilka bloggar följer du?
Jag följer aktivt de bloggar som står på min lista. Men jag kikar även in hos andra som finns hos andra bloggares lista. Gillar jag bloggen åker den snabbt upp på min lista. 
 
3. Favvofärger?
Pasteller , pasteller, pasteller!! Framförallt vitt och rosa. Men jag blandar gärna in lite andra färger om jag känner att det passar i rummet och sammanhanget.

4. Favvofilm?
Blir ju inte svårt, sånt Twillight Saga fan som jag är. Helt klart första filmen Twilight =)
Men som gammal dansare även Flashdance ( älskar balettscenerna), Dirty Dancing mm.

5.Vilket land/ länder jag drömmer om att besöka?
Utan tvekan USA och New York men även Japan och Indien står högt på min " länder jag måste besöka innan jag dör"-lista.

Jaha, då ska jag även dela ut några awards. 

De går till:
http://emmasvitadrommar.blogspot.com/
Har följt Emma en tid och hon verkar vara en väldigt go tjej och hon inspirerar mig otroligt mkt med sin blogg. 

http://skimmelgarden.blogspot.com/
Skänker en tillbaka till Erika. Du har snabbt blivit en god vän och vi delar samma intresse vilket är väldigt roligt. Du är en stor inspirationskälla med din butik och blogg.

http://blogg.mama.nu/alexandra/
Ingen inredningsblogg men vi följdes åt på familjeliv med våra graviditeter och vi följs ff åt på Facebook. Alexandra är nog en av de coolaste tjejer jag stött på och förtjänar en award!

http://vitadrommarochoklad.blogspot.com/
En tjej som bor i Dalarna, strax utanför Mora där jag växt upp. Otroligt kul att läsa hennes blogg och ta del av hennes liv hemma i Dalarna .

http://juliasvitadrommar.blogspot.com/
För hennes mysiga blogg och butik med samma namn och för att hennes bilder är så fantastiskt vackra! Inspiration i mängder!






1 kommentar:

En pointe sa...

Den är där, men konstigt nog så visas inte namnet Skimmelgården utan bara ditt inläggs rubrik.. Skumt!
kraaam!!