torsdag 1 september 2011

Ullared med en rookie ;-)

Tog en tur till shopping meckat Ullared igår. Eftersom min mamma är här nere på besök och ALDRIG varit till Ullared så passade det bra eftersom jag behövde dit och fylla på pojkarnas garderober inför vintern. Hittade massor med kläder och pojkarna fick vara med och välja , det är ju ändå de som ska ha kläderna på sig.Så nu har Emil en ordentlig höstjacka och dubbla uppsättningar vantar och Vilgot en vinteroverall och dubbla uppsättningar vantar förutom en mängd vardagskläder ...
Passade även på att fylla upp "skönhetsförrådet" lite eftersom det mesta är så mkt billigare på Gekås.
Även hemmet fick sig lite saker . Dock hade jag hoppats finna lite mer hissgardiner där men det var rätt urplockat....Köpte några vita enfärgade att ha i köket nu till hösten...
Den samlade truppen , jag är bakom kameran

pojkarnas kläder minus  jacka, overall och vantar

Vilgots kläder

Emils kläder

"Skönhetsförrådet"

Molly fick en del i strl 74

Nya pajformar.. Såå söta!

Vanliga enkla vita hissgardiner..
Känner jag mig själv rätt så blir det nog en tur snart igen till Gekås! Behöver fylla på julklapps-säcken!! Fanns hur mycket Lego som helst!!
Ha en bra dag!!



Inga kommentarer: