måndag 18 maj 2009

Brud make-up!

I lördags var jag upp till min granne Jenny som jobbar som make-up artist för M.A.C. Eftersom jag kommer sminka mig själv så hade jag bett henne om hjälp med att få lagt en brud make-up som jag skulle kunna göra själv. Jösses vad duktig hon är! Skojade och sa att jag flyger upp henne till Mora så hon får sminka mig.

Här kommer lite bilder på hur det blev...Den sista bilden är med min tiara också..Fick lov att prova lite..

Från vänster; 1:Bilden tagen inomhus, 2: Bild tagen på min ögon make- up. Eftersom jag tycker bäst om mina ögon ville jag lägga fokus där. 3: Bilde tagen i solljus, 4: Bild tagen med min tiara och mina örhängen.

Det kan nog bli bra det här. Dock tror jag inte att jag kommer få till det lika bra som henne men kan jag bara göra det hälften så snyggt så är jag nöjd!
Hon sa att jag skulle öva mkt nu innan. Så jag ska väl in till Åhlens nästa gång hon jobbar och köpa på mig lite produkter..

Inga kommentarer: