fredag 15 augusti 2008

Att kunna älska flera barn...



När jag var gravid så våndades jag ganska mkt över det här med att kunna älska ett till barn. Tog ett tag innan jag vågade erkänna att jag faktiskt älskade det lilla pyret i magen. Emil har ju upptagit hela mitt hjärta under så lång tid...
När Vilgot väl var född så kände jag ju att jag älskade honom men det är först nu som den kärleken jag känner för honom är så gott som likvärdig den jag känner för Emil..
Lite mer kommer jag nog alltid känna för Emil, nr 1 som han ändå är, men Vilgot ligger inte långt efter.
Han är utan tvekan världens mest underbara bebis! Gnäller lite när han är hungrig eller trött men där emellan är han en stor sol som ler mest hela tiden.
Och vilket leende..Hela han spricker upp o det går rätt in i hjärtat detta underbara leende..

Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har fått två så underbart fina pojkar!!
Ni är mina solar Emil o Vilgot o jag älskar er mer än livet självt!!

Inga kommentarer: